Folk skulle aldrig förstå det vi delade på.

Vi är lika. På många sätt lika. Snart har vi kanske blivit en och samma.

Du säger vad du har i huvudet. Du gör vad du tänker. 
Jag sparar det. I huvudet hör det hemma.
Du hade rätt när du sa att vi var olika.

Ibland tror jag att ingenting består. Det är det inte mycket som gör heller.
Ibland tror jag att vi ramlar på varandra. Vi fastnar i leran.
Ibland tror jag att jag tycker om dig så mycket att jag kommer förstöra allt. Om det går.
Du hade rätt när du sa att det löser sig.


Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar dig så mycket

2008-05-21 @ 21:50:34
Postat av: My

Dig med, alltid

2008-05-22 @ 09:17:29
Postat av: anna

du vet att du alltid kommer vara allt för mig, oavsett vad :)

2008-05-24 @ 10:45:54
Postat av: My

Jag kan inte säga annat än att du är bäst. Försvinner du gör jag det med!

2008-05-24 @ 12:15:17
URL: http://mousan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0