MOLN I SKORNA!

Håkan Hellström, Arenan, 19/4 2008.
Helgen i korta drag.

Fredag:
Allmänt stressad och meganervig förmiddag. Hade sovmorgon till 10.20, men gick upp 06.20 efter fyra timmars sömn för att morgon gratta bästis på hennes födelsedag. 20 min senare direkt hem och fira plastpappas. Efter några timmar att vandra runt hemma utan att egentligen uträtta något drog jag till skolan och kom dit 20 minuter för tidigt. Ofta det händer liksom.

Kunde knappt käka något till lunch den dagen (ni som är med mig i skolan vet ju hur det brukar vara annars). Direkt efter att jag kommit fram till att jag inte kunde äta mer tog jag mina saker, lämnade skolan och drog till gullmars och träffa anna, och under tiden vi promenerade ner till fryshuset hade jag itne en enda lugn nerv i kroppen. Nervositeten dämpades dock så fort vi kom fram och insåg att vi var först, men ersattes av en oro för att vi satt fel.

Vilket vi gjorde. Under fredagskvällen blev vi runt flyttade x antal gånger. Tillslut lämnades vi dock ifred, och då började firandet av annas födelsedag! Mys med gitarr, håkaneuforiska vänner och annat trevligt. Sov en timme den natten.


Lördagen gick väldigt fort, och jag kände hardly ever av tröttheten eftersömnbristen de senaste nätterna. Hysteriskt men mysigt köande och chillande i solen. Kaoset började dock när kön tydligen skulle flyttas igen, och jag orkar inte ens beskriva hur situationen då såg ut. Vi kan lämna det vid att det absolut inte var trevligt. Allt löste sig dock tillslut och vi fick behålla våra platser längst fram i kön!

Insläpp gick bra, och vi fick platser längst fram vid staketet i mitten. Stod precis under Håkans mick. Under Hurricane strulade det dock till dig lite, och jag är EVIGT TACKSAM TILL ER SOM HJÄLPTE MIG TILLBAKA! Vilka vänner ni är ; )

Röjde galet och det kändes som att Simon, den nya gitarristen, var lite med mig där, för han flippade också när vi hade ögonkontakt, och det var nästan hela tiden kändes det som! Simon, du är en värdig ersättare, även om jag kommer sakna Johns slängkyssar från högerkanten.

Vi väntade, såklart, och träffade Håkan och hela bandet efter!

Sammanfattning:
SJUKT GALET HELT JÄVLA UNDERBAR HELG!

TACK HÅKAN, TACK TJEJER OCJ TACK ALLA NYA OCH GAMLA VÄNNER I KÖN!

JÄTTESTORT TACK TILL ADAM OCH COMPANY SOM HJÄLPTE MIG DÅ NÄR JAG VERKLIGEN BEHÖVDE DET! Jag står i evig skuld till er.


Kommentarer
Postat av: fanny

fyfaaaan vad bra det vaaaar

2008-04-22 @ 07:39:53
Postat av: Towe

Starkt att du orkade vara vaken så många timmar. Hur länge stannade ni där?

2008-04-22 @ 14:48:25
URL: http://towiss.blogg.se
Postat av: mousan

Efteråt? nån timme or so :)

2008-04-22 @ 22:48:29
URL: http://mousan.blogg.se
Postat av: fittaFTW

ja vill att ja vill att du vill att mamma vill sarre dej i munnen :)

2008-05-15 @ 19:29:57
URL: http://jhgf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0