I'm not sure of anything with you

Grattis Håkan till årets priser!

Livet är osäkert, ät dessert först!

Läser just nu Allt av Martina Lowdén. Intressant bok  i dagboksfrom som jag osökt jämför med Winstons dagboksanteckningar i 1984 och konstaterar likheterna. Musikaliska, mer eller mindre maniska. Så där som jag själv vill vara, eller tror mig vara ibland.

Tilläggas bör även att Åre nu är bokat och att det blir ett fett värt sportlov att se fram emot, där det förhoppningsvis ryms även Håkan och Västerås. Och, som jag inbillar mig, konstant berusad lycka. Även den kommande helgen blir fin, med Cariya, hoppkurs, sällskap och allt som hör till.

Slutligen ett tips om det som har roat mig, och oss, den senaste veckan. På spåret-spelet finns på programmets sida på svt.se och är ett så värt tidsfördriv! (även om vi nu kan allt utantill). Länk kanske kommer framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0