All I can do is just send more money

Näe, det är inte sant. Livet är ju just nu så sant så det finns inte. Jag fattar ingenting i skolan, och undrar verkligen om jag kommer sumpa hela skiten nu på slutet. Orka, btw, att vi slutar v. 24. Det suger...

Jag ska jobba på ett 50-årskalas på lördag. Eller kalas, typ 80 -100 pers :)

Johnossi i lördags, det var underbart. JOHN OSKAR ANNA SAMUEL : )
Släppte ponnysarna i sommarhagen i söndags, det är lycka i sin renaste form. Vill också vara häst på ågesta och få uppleva den känslan!

Kommentarer
Postat av: en händig kvinna.

älskling, jag vill ha supermankläder o rädda dig från globala- men jag vet att du klarar det! kämpa sista veckorna det är värt det.
ponnysläppet var fint, johnossi var underbart.
längtar tills du kommer hit 2.15timmar kvar bara!

2008-05-14 @ 12:46:48
Postat av: självmordsblond

Åh, du är för fin bästis!
Just nu känns det inte som att jag klarar en enda vecka till, men jag tänker inte låta mig själv ge upp. Hoppas jag!
Ponnysläpp och Johnossi gjorde helgen mera värd, du gjorde den bäst.
Snart kommer jag

2008-05-14 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0