Tillbaka i stan igen.

Jaha, då har en vecka i Åre och Duved passerat, och fort som fan gick det. Jag hoppas verkligen det blir av nästa år igen, och jag längtar redan dit. Oklart varför, eftersom det aldrig lever upp till förväntningarna, men jag kan inte släppa taget om det som brukade göra mig så lycklig, bara för att det tynar bort. Hellre åka dit och leva med nostalgin, än att låta det försvinna helt.

Veckan har varit.... omtumlande, på många sätt. För många för att jag ska kunna skriva om dom här. För en gångs skull ska jag skriva låtar istället. På riktigt.

Tack Malin för att du ställt upp under veckan, det känns bra att vi är två ibland !

Okej, jag fick min dvd-box med Scrubs-säsong ett och knarkar det typ, bara för att jag älskar <3

Och till Håkan nya singel, den är fullkomligt underbar!

Du säger att du är stark
Att du vart igenom det här förut.
Du kommer fortsätta,
Det finns inte mycket mer att säga nu.
Ni två hör hemma i ett rum med inga andra,
om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre.

Någon dag är jag din Jakttrofé som du övergav,
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför.
Varför måste vi döda varandra.
Nåt säger mig att du blir borta en lång lång tid.

Jag kommer inte älska dig för resten av livet.
vill inte leva med tungan hängandes utanför och tycka synd om mig själv.
Jag kommer inte höra av mig igen,
och jag kommer inte ta skulden.
Så säg det och få det gjort det
finns bara ett enda sätt att brinna upp.

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav,
någon dag kanske jag kör över dig här utanför.
Varför måste vi döda varandra.
Nåt säger mig att du blir borta en lång lång tid.
För en lång lång tid. För en lång lång tid.
För en lång lång tid. För en lång lång tid.
För en lång lång tid.
Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav.
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför.
Varför måste vi såra varandra.
Nåt säger mig att du blir borta en lång lång tid.
För en lång lång tid. För en lång lång tid.

Och Anna, tack för telefonsamtalet idag, men vi har mycket att ta igen ; ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0