KM-kval 1 hoppning, My på Charina!

Jag och Charina lyckades idag vinna första kvalet till KM i hoppning. Tack så Jättemycket Charina, du är ju en underbar häst och jag är glad att jag fick upptäcka det, idag! Tack bästis för att du övertalade mig att vara med : )

Det är lite konstigt nästan, att jag från början inte tänkte anmäla mig alls. Att jag tänkte att jag bara skulle bli osäker och allt skulle fucka ur, men jag blev övertalad och tänkte: Ok, jag kan ju rida Logan. Men ingen annan.

Nån vecka senare: Du kanske borde ta någon mer, i andra hand?
Charina verkar ju bra.


Och tur va väl det, för annars hade jag inte kommit med. Och så kändes det så bra, och jag fick mitt självförtroende tillbaka. Och allt från igår som inte kunde kallas glädje var som bortblåst!

Sen visade det sig att lilla jag t o m. vann! Helt sjukt, jag kan ju inte hoppa längre!?! Är det här the end of my svacka?

God knows. Jag börjar bli vidskeplig. Inte bra.

Tack Charina, Tack bästis för stödet hela dagen och grattis till dig och Golden. Grattis till Denise och Dilba som vann ponny och till alla ni andra som kvalade!

[Det måste även tilläggas att att Charlotte Perelli vann melodifestivalen bara är pinsamt, jättetråkigt och ett av de sämsta besluten svenska folket har tagit. ]

Kommentarer
Postat av: Alice

Grattis :)
men.. vet du när man skulle träffas och var på lördag ? :P
puss

2008-03-21 @ 21:42:17
Postat av: mous själv

Jag tror det var 10.30 vid rådmansgatan :D
Tack för grattis och vi ses på ons

2008-03-22 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0