Du säger att du är stark

Idag bestämde vi i min projektgrupp att vi ska spendera kommande veckor/månader att studera hur historien sett ut för psykiskt sjuka. Känns kanske inte som det mest peppande, men det blir nog lite kul ändå!

Äntligen börjar jag också bli klar med matten. pjuuufff

Ikväll ska jag förmodligen dricka thé och titta på city akuten, samt försöka byta till kontantkort till comviq ; )

Micropop imorgon : D <3

Det var något jag hade tänkt skriva här ett tag. jag kommer inte på var det var, så det blev ett meningslöst inlägg istället. Kanske kommer det tillbaka till mig någon gång. Hoppas.

Kommentarer
Postat av: fan va kul man kan ha då

micropop är mesband :P

2008-03-12 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0