Det var år sen vi var små.

Det var länge sedan nu.
Länge sedan jag skrev nånting här, länge sedan gjorde något jag var nöjd med och länge sedan 2007 - men det har slagit mig att det var det värsta året i mitt liv. Hittills, men som sagt, det var länge sedan nu.

My, det är dags att gå vidare.
Snart är det sommar.
My, besluten blir inte lättare för att du skjuter på dom.
Nu är det sommar. Nu är det 2008.
My, har du bestämt dig än?

Nej det har jag inte, det vill jag inte, det kan jag inte.
My, ingen kan tänka åt dig.
Inte ens lite?

Ibland är det inte så dumt att vara kopplad
Jag håller med Hellström.
Och när längtan i mig skar, efter sömn eller en hand
som inte gav mig bal och förde mig med våld någon annanstans
Jag håller med Anttila.

Jag är en värdelös människa.

Kommentarer
Postat av: zoetast

bara för att hellström och antilla är värdelösa är inte du det <3 :*

2008-07-08 @ 15:39:00
URL: http://jesusistamlustigsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0