Som om jag kunde rå för jag blev ett monster?

Det var länge sen jag skrev här och  nu är det dags. Dessutom är det sommarlov. Därför ser jag detta som ett ypperligt tillfälle att börja mitt nya liv.

Eller åtminstone mitt nya visuella liv. Från och med nu ska den här bloggen uppdateras lite oftare (så ofta det går när det är lov) och inte innehålla några fler rus av självömkan.

Trots detta ska detta inte vara någon dagbok eller "welcome to my life"-blogg. Inte heller får det bli en modeblogg (tvi tvi). Nej, kvaliteten här ska höjas på något sätt. Jag ska bli mer som förut. Jag skrev bättre då, tyvärr. Nu är man för wannabe poetisk och djup.

Men jag kommer inte sluta sätta låtcitat som rubrik för varje inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0