panik

Det var ett tag sen, ja.

Månadens ord = Panik.

Motivering

1. Jag hatar ticnet och alla andra biljettställen, och den enda tanken jag har kvar är att vi måste fixa biljetterna på något sätt. Måste dit, måste möta Håkan i gbg!

2. hästhästhäst. Okej, den här Lina gillar jag, men jag är rädd att hon försvinner innan vi hinner bestämma oss!

3. skolan är lite dum i huvet. Hej, alla arbeten i digital bild. slut examinationerna i kursen, ska vara inne. Eh, förresten ni måste dela datorer på de alldeles för få lektionstillfällena, eftersom vi ska flytta. Fast ni kommer ändå inte kunna jobba något eftersom nätverket inte kommer funka och skrivarna plockas ner. Ja, men det är ju super, varför inte slänga in 30000 andra stora arbeten som ska vara färdiga samtidigt? Ja det är en bra ide tycker skolan.

Bajs på systemet.

Replokalen gör det värt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0