För en gångs skull var det jag som åt upp sist.

Befinner mig just nu ca 50 mil hemifrån, på Orust. Tågresa med ett byte, som inkluderade 40 minuters ingenting på Herrjunga Station. Vilken håla det måste vara!

"På Spåret" måste ju vara typ världens bästa tv-program! Jag älskar nästan allt med det. Jag tror fan inte ens att jag kan motivera det, det är bara så kul! Idag deltog ju också dear Filip & Fredrik, vilket självklart gjorde det extra underhållande. Dom är ju så jävla söta i allt dom gör.

Så, okej, kommer alltså inte vara hemma förrns måndag kväll, och jag hittar ingen form av msn på pappas dator. Och knappt några pengar på mobilen. To bad.

Vi lagade kinamat till middag. Jag bidrog med den bravurfyllda och inte helt lätta uppgiften att döra dumplings, dvs. lägga någon slags god rör (som pappa redan gjort) i en bit deg (om pappa redan gjort). Mästerkocken herself!

Självklart skulle vi äta med pinnar också, för förnedringens skull. Jag är nämligen sämst på att äta med pinnar, men det står jag för, för någon måste ju vara det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0