Inaktivitet Jag vet!

Hempluggardag även denna fredag. Inser att av alla engelska orden jag inte kunde i animal Farm-boken är minst tre olika ord för "hink".

Värt att veta om veckan som gått:

 - Helgen spenderades delvis på Orust, men även ca åtta timmar på tåget med Brorsan. Lyssna på musik, läsa, äta nötter samt titta på film tills batterierna i datorn tog slut. På västkusten hann vi med en födelsedags middag, en lunch på thairestaurant, en bowlingmatch (jag kom sist men jag ledde faktiskt jättelänge!) och ett varv runt Uddevalla (det tog tio minuter ungefär).

- På fettisdagen gjorde vi semlor hemma, men jag fyllde min med hasselnötsmassa istället för mandelmassa, och det var mycket godare!

- Jag hade Logan på markarbete, det gick jättebra : ) 

- Norrköpingsbiljetterna är bokade. Jappjapp, nästa helg är det My&Bex-goes-Kent-i-Norrköping-helg!

Pussitosk!

Kommentarer
Postat av: clara

Jag hade också velat göra egna semlor, dom blir mkt godare.
Fett bra du skriver.
pussssss

2008-02-11 @ 08:04:04
Postat av: mousan själv

Tackar tackar :)

2008-02-11 @ 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0