Ja, men nåt skulle snart ha förstört mig ändå!

ISCH!

Jag har ju alltid varit facebook vägrarn. Jag ska inte, ska inte, ska inte falla för det kompisutövade facebooktrycket.

Men - det räckte med att jag en dag insåg hur tråkigt jag tyckte det är på bilddagboken nowadays för att jag skulle bryta min ed. Dagen efter slog det mig värre än en bakfylla - jag hade 1030 olästa mail.

Det var då jag insåg mitt misstag. Men idag ångrar jag det inte, för det är rätt mysigt på fajs ändå :*

Haha, jag är sååå fail.

Håkan på lördag, och jag är sjukt pepp.


Kommentarer
Postat av: Towe

Ja facebook lyckas på något sätt komma ikapp oss alla, tragiskt egentligen, Men vad gör man inte? :P

2008-04-20 @ 11:41:53
URL: http://towiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0