För sista kulan i pistolen.

Idag skrattade jag mycket i skolan, det var trevligt. Och även om ni inte tycker att jag är kung över argumentation så kan ni inte förneka att jag äger på veva hoppreps-fronten.

Att jag fick reda på att Håkan ska spela på grönan den 13/6 gjorde förstås dagen nervös och fylld av pepp inför den dagen! Hjärta på mannen man alltid kan lite på <3

Egentligen skulle jag vilja skriva något djupt och intressant om hur lycklig Håkan och våren gör mig för tillfället, men skolan äter upp mina sista krafter och tankar får stanna i huvudet, så länge. Och varför skriver jag detta här? Jo, för att jag i mitt stilla (?) sinne lovat lite mer aktkivitet på det här stället.


Kommentarer
Postat av: Towe

Jag är helt fantastiskt upprörd över att han spelar på grönan den 13. Orkar inte skriva allt här eftersom att jag trots allt har svenska men om du läser min blogg inom en snar framtid så kommer det nog stå ;)

2008-04-24 @ 09:44:51
URL: http://towiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0