Thé och Kristian Anttila

En bra lunchrast :P

OJ OJ OJ. Jag har ju en ny Ipod! Bror köpte den i NY samma dag som den släpptes där så den finns antagligen inte i sverigen än. Men den är Jäääääääääääääääääääääääättetuff. Och fett skönt att vara tillbaka till Ipod igen. Min förra gick ju sönder i April (på en Anttilakonsert, btw) så fram tills igår har jag fått leva på annat ...

Ett par nya converse, också från NY. Svarta med vitt och rött fina fina! Tack bror : )

Så nu behöver jag pengar, ärligt talat.

Och ridning ikväll, roligt roligt roligt, undrar vem det blir ; )

so long

Kommentarer
Postat av: totte (storebror och typ bäst)

märkte att din Ipod matchar min morgonrock med tillhörande guldklocka...

2007-09-16 @ 13:57:20
Postat av: mousan själv

sant, sant!

2007-09-16 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0