Mord i sinnet / jävlar på ryska.

Mord i sinnet har börjat gå igen! Idag såg jag första programmet i nya säsongen. Det är verkligen en jättebra serie, jag rekommenderar den. Fast alla har säkert sett det förut och så. Eller inte. Hursomhelst, den är superduperbra även om dagens avsnitt inte var som de andra har varit. Men nästa vecka är det mera likt sig tror jag. Då kan jag ju iofs inte se, då är jag på Anttila <3 .

Jag och Bex tog ner affischer på stan ^^.
"Är det så att ni gillar håkan hellström?"
You bet, liksom.

Tacobar, affischer och Explodera Batteria. En supermysig dag med Anna på stan. Senare "Allsång mot högern", där vi träffade några raketare. NIIILS! lol

Och Uppsala var trevligt och så.


Kommentarer
Postat av: KEXET HETER BEX :D

eeelskling hur hamnade du där? <3
anttila just you and me, i hope <3

2007-09-03 @ 22:09:24
URL: http://kexetbex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0