Jahap :S

Nurå? *Citat Nemo*

Har hela kvällen för mig själv på mig att:

 - Steka pannkakor/plättar. Får se vad det blir, är ju ingen mästerkock direkt...
 - Plugga. Jag borde börja på mitt tal (ska hållas på tisdag) samt plugga matte och samla glosor till engelskan och spanskan. Suck.
 - Kolla på antagligen värdelösa tvprogram. Går det något sevärt på lördag natt?
 - Färga håret. Om jag klarar att göra det själv förstås.


Kanske ska man passa på att sjunga / spela lite nu när ingen är hemme. Kanske skriva en låt? Micropop tar ju snart över världen!

Någon som har lust att fylla ut mitt schema? Jag är öppen för förslag som inkluderar sovmorgon imorgon.

Fair Enough...

My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0