Hemma

Hemma från stable nu. Red Britta och det var kul kul kul. Men kämpigt, vi var nog lika svettiga efter hon och jag :P

Skyndade sen till bussen som gick 33 från rödmossevägen. Drog från stallet 30 och hann. Applåder! (och bussen var veeeeeeeerkligen inte försenad...)

Imorgon är det Idrottsdag med Tensta gymnasium på spånga IP. Jag ska terräng-löpa så det är bara att ladda Ipoden med mer bra musik och sedan springa på så mycket jag tror är bra, jag menar, är ju lite krasslig och märkte idag att det inte var så JÄTTEbra att springa då, speciellt inte när man var/blev svettig.



Bexiliitoh älskar dig <3


Och jag SKA lägga upp bilderna från helgen på bdb, jag ska....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0