Håkan Hellström & Kristian Anttila

Lördag 8/9 Håkan Hellström på Gröna Lund.

Kom dit 03.50-55 med Bex, "lillBex", Karla, Charlamos, Munken och Magnus! : )
Det regnade lite behagligt och vi höll värmen med kaffe och thé men efter smyginsläppet, när vi stod vid trappan, började det regna mer ihärdigt och det blev bara mer och mer under dagen. Till slut var vi dyngsura :(

Vi fick i alla fall plats längst fram nära mitten och det blev en UNDERBAR konsert! :):) <3<3<3

Träffade Håkan+Bandet efter. De signade tröja, väska och banderoll (inte Tomas och John :') ). De sa jätetgulliga saker till oss, t.ex.

Stefan: Om vi visste att ni hade varit här så hade vi kommit ut mycket tidigare!

och

Finn: Precis den där texten har jag läst flera gånger idag *Syftar på våran banderoll*
Vi: Ja, vi stod precis framför dig!
Finn: Jag vet, det var så fint. Det är mitt sett att säga det, jag är så blyg ...

HELLSTRÖM STEFAN GILBERT FINN OSCAR LABBE JOHN TOMAS
ÄLSKAR ER <3

9/9 Kristian Anttila på Bengans, signering + aukustisk spelning. VACKERT! köpte linnet med körsbär och fick signerat det och mina skivor

senare:

Kristian Anttila på Debaser slussen. Vi köade från ca 15.00 (direkt efter bengans) och Petter kom och undrade vad fan vi gjorde där, han skulle hinna hem och äta och sova mm. Sen kom Kristian ut och bjöd oss på chips! : )

Vi blev insläppta först och hamnade längst fram i mitten! Jag, Bex, Veronica, Frida, Munken och Magnus.

Jättebra spelning speciellt när magiska lådan kom fram. Kolla här http://mousan.blogg.se för bilder! : )
Chillade lite med kristian och bandet efter och fick poster, linne, skivor och halsduk signerade. Nöjd med att jag lyckades övertala Petter. Hoppas du hade en bra dag på jobbet igår (måndag 10/9!).

TACK TJEJER FÖR UNDERBAR HELG TACK HÅKAN OCH KRISTIAN OCH BANDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0