Stockholms Skärgård

Idag var jag och minm klass+Thomas på Waxholm. Vi träffades klockan tio på förmiddagen och skildes inte förrän vid halv åtta på kvällen! Alla utom fyra ur klassen kom, och vi som var där hade det jättemysigt. Vi grillade, spelade fotboll och badade(!).

Ja, vi badade. Årets första dopp. Eller, jag doppade mig iochförsig flera gånger. Och det var inte jättekallt. Kanske runt 14-15 grader. Helt ok, alltså, för en dag i början av maj.

Jag blev attackerad av grillspett i slutet av dagen. Av flera stycken. Min påse, som fick vikariera som sjöld, ser ut ungefär som ett myggnät.

Jag vet att jag har sagt det förut, men, jag älskar er verkligen. KSR-screw är den bästa klass man kan gå i. Vi är fan underbara. Även fast ni sticker mig med grillspett, låstasfiskar med Petflaskor och ibland är lite påträngande så betyder ni mer än man kan förstå, tror jag,

Sanning eller konka på båten hem. Sköna människor!

Kommentarer
Postat av: Mefano

Girl, jag ångrar så mycket att jag inte kunde komma...
Jag saknade er allihop, dig mest såklart ;)
Jag ångrar verkligen att jag inte kunde komma :(
Ses snart!

2007-05-07 @ 00:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0