Idag

Idag hade vi temacafé, som sagt, men dock inte vid söderbysjön. Det hade varit jättekul, men vädret tillät helt enkelt inte. Mycket lyckat blev det i alla fall, trots att vi fick tränga ihop oss i vårat kaosiga, men kärleksfullt dekorerade, klassrum samt NO-rummet. Det verkadae t o m som om många av föräldrarna faktiskt blev rörda av våran pjäs, monologen "mitt liv som porrstjärna" som egentligen inte var någon monolog. Den blev bra till slut. Tack tjejer...

Träffade Jojo. Det var så roligt att han kom, det var länge sedan han var på raketen nu. Men han lovade ju att komma på avslutningsfesten nästa måndag och skolavslutningen efterliggande fredag. yes : )

Saknade Malin, men jag förstår henne om hon inte orkar.

Tack min älskade klass och våra lärare, tack underbara KULTURSKOLAN RAKETEN!


(ber om ursäkt för att inläggen kommer allt mer sällan, har avinställerat virusskyddet på min dator. Det har varit en jävla massa bra citat men har ju glömt dom. Det kommer när jag skriver mer om helgen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0