Helg

Har inte kunnat skriva under helgen, har bott i pappas hus och "chillat med farmor". En kort sammanfattnig:

Torsdag: pluggdag. grillfest hos sohlberg/hagbergs, lite tråkigt att inte clara var där, bara! Men gott med grillat!
Jag red Armani på platån, den nya dressyrbanan var nice! Sen hem till "huset" med packad väska! Där tänkte jag stanna ett tag.

Farmor hade bakat rabarber+äppel-paj inför min ankomst! Jag säger bara: *nostalgi*

Sen, gick jag ner och gjorde mig ready att gå ut et tag, men diss på mig :/
snodde en påse aprikoser av pappa istället, och satte mig på golvet i hans vinkällare och tittade på "gamla" och "gamla, gamla" bilder. Fotografierna var bland annat från mina älskade bröders studentskivor, gamla resor och annat man nästan hade förträngt. Inte helt sällan dök lilla söta linslusen *jag* upp bland motiven ... jag säger bara *nostalgi*

Fredag: pluggdag - igen. skre färdigt citat-skiten :/  Nu, ett par dagar senare, har datorn såklart laggat gärnet, så jag kommer ju inte åt helvetet! GAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Middag sen, med moster+kusin(det var längesen <3) och det var trevlig att träffa dom båda! Blir så sällan theese days. Drog dock vid elva, lyckades övertala mamma att låta mig cykla. Orkade inte ens säga något om hjälmen. Man får ju va lite medgörlig när hon är det, och det var ändå sent, folktomt och mörkt.

Resten av kvällen bör inte skrivas i denna blogg. Ni som var med, ni vet. Ni som inte var med... får kanske leva med nyfikenhetens charm? Nej, jag förstår er, det är ändå inte särskilt intressant. Eller...

Lördag: Seg dag, milt uttryckt. Loda med bästis i farsta, sen hem och byta jacka och hämta mat, sen back to "huset". Middag med bro'sen och farmor. Lax och potatissallad, *megamums* . Roliga konversationer vid vårat bord!

Sen blev det "knasigt", kan man ju säga. bästis vet <3
Jelly, du vet INTE !

söndag: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Första släppet! Ponnybus och glädje i massor! Sedan tipsrunda...

Måndag: Ja, måndagar är prat-dagen i skolan. Också skrattdagen och mobba-dagen. Älskar raketen!

Temacafé måndag 28/5 vid söderbysjön! Sex-och samlevnadstema! Kom och titta!

Kommentarer
Postat av: Mefano

Roligt xD!!!

2007-05-22 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0