Förlåt

Har inte varit så aktiv den senaste veckan. Inte aktiv alls, faktiskt. Så här kommer lite uppdateringar.

Dagens mysterium
Hmm.. under veckan har det faktiskt varit oerhört torrt på den här fronten. Jag kan för stunden inte komma på ett enda mysterium värt att posta i den här bloggen. Om något skulle dyka upp hör jag givetvis av mig

Dagens citat
Jag kommer inte ihåg citat från hela veckan, men här är i alla fall ett :
"Hej, mitt namn är Lars"

tänk att något så simpelt kan vara så roligt

Det har i övrigt varit en bra vecka.
Vi har repat två gånger med Micropop och båda gångerna har deg gått bra. Bäst gick det i fredags. Vi spelade in, men efter som det brukar gå hur segt som helst när vi spelar in på flera spår (t.ex. tog det en hel "lektion" på 5 minuter att lägga basen en gång) så gjorde vi "liveupptagningar" med allt ljud genom samma mick. Vi hann spela in alla våra låtar, men eftersom vi hade sista tiden (16.15 - 17.00) så vart vi lite flamsiga på slutet. Våran egna låt "det löser sig" blev helt plötsligt sjukt upp-tempad, den lät som en remix eller nåt!
På repet i torsdags måste jag ha släppet lös alla mina aggritioner för först spelade jag av min nagel, och sen strängen, så resten av tiden fick jag ta i jävligt mycket på den aukustiska gitarren : )

Jag har också "invigt" mitt yuzu-thé som pappa köpte i Kina. det har en konsistens som marmelad, man tar en matsked och blandar ut med hett vatten. Det var rätt sött, men jag gillar den lite bittra citrussmaken som yuzu har, så därför gillar jag det ändå. Men jag föredrar nog fortfarande vanligt (svart, grönt eller rött) med mjölk.

Första maj var grymt! Demonstraion med Ung Vänster/Vänsterpartiet från medis till kungsan. Jelly sprang till slottet med röd fana.
"Vart ska vi bo? - där ska vi bo! Ockupera slottets 800 rum!"
"vi vill ha sex
vi vill ha sex
vi vill ha sex timmars arbetsdag!"
"vi vill ha barn
vi vill ha barn
vi vill ha barnomsorgen kvar!"
"rör inte LAS, borgaras"

GE FAN I VÅRAT STOCKHOLM!

Det blev i alla fall en palestinasjal, röd och vit. Lite senare fika med några raketare på LouiLoui (eller vad det där stället nu heter). Mums, trevligt.
Det skulle ha blivit middag på roxy, men käka hemma med några polers istället. Våran marshmallowdessert var verklig värd att prisbelöna. Och, haha, "G O D". Discusting game.

Haft fixardag på terrängbanan också. det var mysigt. hoppas bara att jag kommer med också !!! :D

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0