Gotland07

Imorgon, gott folk, lämnar jag stockholm för evigt! I alla fall känns det nästan så. Jag åker som sagt imorgon och stannar tills den tionde augusti. Kommer i och försig komma hem ett par dagar i mitten av juli. Antagligen 16-18/19. Ska kolla på Steely Dan på Jazzfestivalen/Skeppsholmen och bara chilla lite i stan.

Anledningen till att jag ska vara påm ön så pass länge är att jag och Elin (*Magnus*) ska jobba. Café och restaurang. Ingen höjdarlön, men självklart ett gyllene tillfälle. Ändå känns det inte helt bra att åka dit, kommer att sakna stan. Men jag ska ta ledigt ibland och åka hem, hälsa på.

Puss&Kram&Gnus och hela köret!

My (som kanske kommer dröja lite med att höra av sig här igen)

ps. Om någon känner för att kanske hälsa på mig, eller bara ska/vill åka till Gotland, kommentera! ds..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0