fullkomlig på något sätt

Idag sov jag lite för länge, så min planerade jogging runda varade endast i tio minuter. Och inte heller kan man kalla den för joggingrunda, eftersom jag promenerade ungefär hälften av den p.g.a. håll (hade precis tryckt i mig frukost). Klantigt värre, men fick i alla fall komma ut en stund!

Anledningen till att jag inte hann ta en längre runda var att jag skulle ta en fika med min kära bror Totte. Latte och muffin och konverserande syskon emellan. Mysigt!

Senare besökte jag, Beckur, Isak, Annahoe och Samme min kära föredetta skola. Chill och nostalgisnack med bl.a. ett par personer som jag haft att göra med där sen sexårs! Trevlig sommar Raketen! Syns om ca två månader, så fort jag kommer hem igen från Gotland,  såklart!

Middag med mormor och morfar.

Någon slags chillkväll (?) med några personer, bland andra ovannämnda Bex, Isak och Annah. Älska Indika (heter stället så?) och päroncider. Halvlyckad kväll men rätt rolig i alla fall. Och om någon har en utförlig prognos för vädret den närmsta veckan, kontakta Tobbe.

Och så var dagen slut. Två nätter kvar i Stockholm. Mackor även denna. De får mig att känna mig fullkomlig på något sätt. Någonting att prova. Somna-sött-pussar och sånt,

Mou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0