1,2,3 och rösten svek...

Imorgon är den sista skoldagen. Fredag är avslutningsdagen. Sen vill jag inte mer. Jag vill vara kvar för evigt ju, Raketen är fan mitt liv! Jag älskar allt med världens bästa Rocket. Hur ska man klara sig?

I alla fall, idag var det pannkaksparty vid Söderbysjön med klassen. Inte alla med klassen, men många kom. Relativt lyckat, förutom att några strejkade och satt på andra sidan sjön. Vi andra gick dit senare, eftersom vi inte är långsynta. Jättevarmt i vattnet = nice : )

Igår spelade vi fotboll och på något jävla sätt resulterade det i syrebrist och dunkande huvudvärk. Jag säger bara HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! Fan vad jag kommer sakna våra myshögar!

I måndags hade vi våran avslutningsfest och efter det var det chill hos mig. Nio pers sov över!
Båda grejerna va kul, vi hade verkligen jättemysigt under kvällen på raketen! Det var ju lite sorgligt också, onekligen.

Fråga mig inte varför, men helt plötsligt fick jag ett oförklarligt sug efter att läsa om lite mord och annat i min deckare. Fallet G - Håkan Nesser. Den tionde och sista av böckerna om Kommisarie Van Veeteren. Har läst alla, de är verkligen jättebra!

Ha det vidare bra!

Kommentarer
Postat av: Mefano

My, jag kommer också att sakna att ligga i en hög med dig. Kom ihåg att även om du slutar raketen, så kom ihåg att du alltid finns i allas hjärtan och raketen och vi anra älskar dig med :)
Du är den enda i klassen som skriver blogg
:(
men jag ska fortsätta läsa dina bloggsidor
Vi älskar dig med hälsningar Samuel Och Raketen
Ps. vi saknar redan högarna :P

2007-06-07 @ 00:52:17
Postat av: mousan själv

haha, man får väl hoppas, även om känns föga bättre...
Det är inte bara det att jag kommer sakna alla i klassen (vilket jag självklart kommer göra typ sjukt mkt) utan jag kommer sakna själva Raketen - som fenomen, eller vad man nu ska säga - jag älskar ju ALLT med the fuckinf rocket!

2007-06-07 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0