Typ oj-vad-mycket-nya-grejer-dag

Jag har bytt det jag fick i födelsedagspresent nu, fast jag sparade de pepitarutiga jeansen. Dom var för sköna!

Följande har alltså införskaffats idag:

En svart/vit-randig typ klänning/tunika/top
En röd kofta
Svarta stickade leggings
Ett par mörkblåa cheap monday-jeans
En ny kam (vart tog den förra vägen? :S )
Glittriga hårspännen, två silver opch två svarta.
Rött nagellack (det jag har nu tar ju flera dar på sig att torka!)
Puder-padd (börjar tröttna på borste)
Svarta affishlister till två affisher (för att mitt rum ska bli finare än finast!)


Provade ett par svarta, lite Lilla My-inspirerade, kängor som mamma typ tänkte betala (!)´, som faktiskt var fina men det får vänta lite. Vet inte om jag skulle använva dom + att man måste ha jacka osv. som passar till (mamma..? )

Såg också en JÄTTEfin yllekappa som var på rea. 799 kr, så om mamma är på humör, kanske.

Skönt att höra, bästisanna <3


Och chokladpralinerna jag fick av farmor är goda. Och havremjölk får en att må bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0