I've been to fat to wear leatherpants

Idag träffade jag bexiie. Hon skulle prova ridbyxor i sickla. Dock utan framsteg.

Stallet, 45 min med älsking.

Skulle hem från stallet, tog sällskap med bexan en bit. Trodde jag. Jag borde ju ha insett by now att sällskap hem med bex nästan alltid betyder en fördröjning på, ja, allt från en kvart till flera timmar. I det här fallet ca 1 timme och en kvart, samt 264 kr.

Vi träffade munken, som skulle till farsta, så vi hängde på.

Jag köpte följande:

- Två ögonskuggor

- En mascara

- 1 rouge

Jag köpte även en del mat och en del hjärtan, dessa kostnader är inte inräknade, och kommer heller inte att avslöjas i den här bloggen.
Det jag ändå kan säga är att chips är gott att äta på tunnelbanan.

Min och Bex plan:

Någon gång när vi stiger av, som det så fint heter, tunnelbanan ska vi ta med oss en av fjortisarna som står med öppen mun och har shorts som är kortare än jackan. Det ska vara en total främling. Vad säger ni, är ni på?

Gjorde även en rätt god smoothie idag. Banan, "trädgårdsbär", apelsinjuice, vaniljyoghurt och is.

Good night, sleep tight.

MY



Vila i frid, Klarinetta :' (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0