Helgen

Har haft en bra helg.

Fredag: Först kliniken med Jaspan (mindre bra) och sen The Ark med girlsen. Verkligen en höjdarkonsert! Speciellt när Anttila kom också.. (även melody club-kristoffer pch nån blondie). Träffade anttila, martin, jepson, sylle och leari efter (pratade endast med krille + martin!)

Lördag: Träffa Clara i stan, senare pannkakor och sånt med bex hos elin. Vi drog till The Voice (var egentligen aldrig där. skulle varit pinsamt eftersom det spelas så otroligt dålig musik där) och träffa folk. Jag promenerade på strandvägen och la mig i 39:an. Gessle dök dock aldrig upp. :(

Söndag: Grönan med rocket-folk. Kul! Jag och Bex blev bjudna på mördarkarusellen *illamående* *yrsel*! Ruulit ruulit!

Måndag (jag vet att det inte är helgdag) : YEY! Det var ingen tand!

bör även nämnas att jagtyp inte haft någon röst sen i fredags /: har aldrig varit så hes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0