Har tröttnat

Äppelyoghurtdrinken vart lyckad!

Senare under dan gjorde jag en annan smoothie av banan, päron, vaniljyoghurt och is. mumsigt.

För övrigt hatar jag föräldrar som gaddar ihop sig, använder ickerelevanta argument och hittar på.
Liksom:

"Jag tycker det är bättre att du lägger pengarna på något annat"

"Jaha, och vad skulle det vara?"

tystnad...

Jag ville verkligen, hade verkligen sett fram emot det här. Varför, varför, varför får jag inte? Det enda som gör mig riktigt glad, det enda som gör mig lycklig. Nej, jag borde lägga pengarna på något annat. Nåt jag verkligen vill, eller vadå? Är personen i fråga lite.. hmm ... efter? Jag går inte på det där längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0