Äntligen fredag.

Så har den första veckan i skolan flutit förbi. Nästa vecka börjar allvaret *gulp*.

Lite annat den här veckan:

@ bengans: Tisdag - moneybrother, signering (skulle även ha varit spelning men den ställdes in)

                       Torsdag - Timo Räisänen, spelning (som jag iofs inte såg, slutade skolan för sent) och signering. Passade på att köpa timos skiva och få den signad.

Red i onsdags första gången i min nya grupp 19.00 för kristian. Hade Charina och det gick bra! Shoppade lite innan, bl.a. knästrumpor : )

Idag tänkte jag, när jag slutade skolan vid lunch, att jag SKA inte stanna i stan och shoppa idag, men jag fastnade såklart i någon slags rea. Köpte ett par jeans, fyra klänningar och en halsduk (som inte var på rea :P). Halsduken var det dyraste plagget!

Kom iväg till stallet sen i alla fall. Han borsta och t o m smörja innan jag skulle hem med kvart-över-sju-bussen, vilket ändå rätt tidigt.

Ikväll är det tacos som gäller. Är mycket glad över detta eftersom jag inte ätit tacos på mycket mycket länge. Smarresmaskens! xD

Och för övrigt så fyllde min farmor år igår så jag tycker att alla som läser detta ska kommentera "grattis i efterskott!"


Kommentarer
Postat av: elin

grattis i efterskott farmorn!!

2007-09-02 @ 21:09:44
URL: http://ooooelinoooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0