BECK

Igår såg jag på Beck-enslingen. för typ femte gången :S

grymt bra film, i alla händelser. Jag vet inte vad det är, men Beckfilmerna är bland det absolut bästa jag vet. Det är väl det att (förutom att Persbrandt är sjukt bra som gunvald) att man känner sig som hemma i TV-soffan med dom halvtaskiga skådespelarinsatserna och det RELATIVT dåliga ljudet. Jag älskar ALLT med Beck. Jag stör mig inte ens längre på "den dubbade fjanten" (som heybaberiba-gänget så fint kallade honom), jag klarar mig nästan inte utan det längre!

Beck-kvällarna tenderar dock att infalla alltför sällan :/ måste bättras...

Nu ska det iallafall bli chill i soffan framför en Wallander.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0